مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-03فرهنگي

وزیر ارشاد: هیچ محدودیتی برای حمایت از برنامه های تئاتری نداریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز یکشنبه 11 تیرماه برای تماشای نمایش «میرزامحمد» از بوشهر نوشته عقیل جماعتی و کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد که در قالب نمایش های بخش بزرگ سال نوزدهمین جشنواره نمایش .

- اسماعیلی در حاشیه دیدار از نوزدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تئاتر ضمن اشاره به تامین بودجه لازم و آغاز ساخت و ساماندهی حریم تئاتر شهر، گفت برای حمایت از برنامه های تئاتری هیچ محدودیتی نداریم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز یکشنبه 11 تیرماه برای تماشای نمایش میرزامحمد از بوشهر نوشته عقیل جماعتی و کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد که در قالب نمایش های بخش بزرگ سال نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک در سالن سایه اجرا شد، به مجموعه تئاتر شهر آمد.

او در پایان اجرای این اثر نمایشی از عوامل برگزاری جشنواره و هنرمندان تشکر کرد و گفت: حضور ما در نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک برای گفتن خداقوت به برگزارکنندگان جشنواره و هنرمندان بود.

او ادامه داد: نمایشی هم که به تماشای آن نشسته بودیم یکی از داستان های ممتاز تاریخی بود که روایتی از ایستادگی شیرزنان ایرانی برابر دشمنان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: هیچ محدودیتی برای حمایت از برنامه های تئاتری نداریم

وزیر ارشاد: هیچ محدودیتی برای حمایت از برنامه های تئاتری نداریم