مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:312023-07-17اجتماعي

تدوین طرح پیشگیری از گسترش مناطق حاشیه نشین در البرز


طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از گسترش بافت های حاشیه نشین به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تدوین شد.

- ایسنا/البرز طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از گسترش بافت های حاشیه نشین به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تدوین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت که یکی از مشکلات جدی در شهرهای بزرگ، معضل حاشیه نشینی است و با توجه به این که استان البرز یکی از استان های پرجمعیت و مهاجرپذیر است، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تلاش جهت توانمندسازی محلات حاشیه نشین از طریق ارائه آموزش و ارتقاء آگاهی های عمومی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: این معاونت در گام اول مناطق حاشیه نشین و بی دفاع در معرض حاشیه نشینی را شناسایی کرد و بعد از اولویت بندی مناطق شناسایی شده براساس میزان خطر وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی، راهکارهای اجرایی و راهبردهای اثربخشی تنظیم و در قالب طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از گسترش بافت های حاشیه نشین در استان البرز، تدوین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح پیشگیری از گسترش مناطق حاشیه نشین در البرز

تدوین طرح پیشگیری از گسترش مناطق حاشیه نشین در البرز