مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-08اقتصادي

شهروندان اصفهان از خرید ملک قولنامه ای خودداری کنند


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندان اصفهان باید از خرید ملک قولنامه ای پرهیز کنند، زیرا این مورد مشکلات زیادی را برای کسانی که خرید و فروش کردند، - ایجاد کرده است.

ابوالفضل قربانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان اظهار داشت: مسئولان بازرسی استان در این جلسه حضور داشتند و روند فعالیت و نظارت آنها بر اقدامات شهرداری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری، میزان تخلفات، به دلیل اقدامات انجام شده نسبت به دوره های قبل کاهش پیدا کرده است، اضافه کرد: این امر بیشتر در زمینه صدور پروانه ساختمانی مشهود بوده که در سال های قبل با ورود واسطه ها مشکلاتی داشتیم، دریافت مبالغ کلان برای انجام کارها حداقل خود رسیده و مردم نیز در صورت مشاهده موردی با ارتباط گیری با اعضای شورای اسلامی شهر یا ثبت موضوع در سامانه سوت زنی، اطمینان داشته باشند با هرگونه موردی در این خصوص برخورد جدی به عمل می آید.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی آیین نامه شورای سیاست گذاری رسانه های شهرداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالیت های رسانه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این آیین نامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی که لازم بود، تصحیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان اصفهان از خرید ملک قولنامه ای خودداری کنند

شهروندان اصفهان از خرید ملک قولنامه ای خودداری کنند