مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-07سياسي

رفع مشکل مسکن و اشتغال جوانان در اولویت دولتمردان قرار گیرد


مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان مطالبه مردم است که باید در اولویت برنامه های دولتمردان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، به شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم گریزی زد و اظهار کرد: مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان از مطالبات جدی مردم در کل کشور به ویژه استان است تلاش در راستای رفع مشکل اشتغال و مسکن جوانان در اولویت برنامه های دولتمردان قرار گیرد.

  امام جمعه موقت شهر سنندج در ادامه افزود: امروز تامین مسکن برای اقشار نیازمند جامعه مشکل جدی به وجود آورده، صاحبخانه ها در گرفتن اجاره منزل و مغازه نباید به مساجرین فشار وارد کنند.

ماموستا حسینی مردمی و مردم داری را از ویژگی های مهم هر مسلمانی دانست و خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنان ضروری و موجب خشنودی پروردگار و وفور نعمت بر انسان می شود.

وی عنوان کرد:  متمکنین جامعه باید با شناسایی افراد نیازمند جامعه و دستگیری آنها به خود کمک کرده و موجب خیر و برکات برای زندگی شان می شوند.

امام جمعه موقت شهر سنندج افزود: طول عمر انسان فرصتی برای ساختن دنیا و آخرت است اینکه هر کدام از ما تا چه زمان و ثانیه ای در این دنیا زندگی می کنیم معلوم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل مسکن و اشتغال جوانان در اولویت دولتمردان قرار گیرد

رفع مشکل مسکن و اشتغال جوانان در اولویت دولتمردان قرار گیرد