مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:202023-06-27سياسي

خضریان: اسکنر جاده ای در محور جنوب به مرکز مستقر می شود


با توجه به حجم بالای جابجایی کالا از بندر شهید رجایی و محور شهید میرزایی به سمت مرکز کشور و استان های مرکزی و شمالی، - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با توجه به حجم بالای جابجایی کالا از بندر شهید رجایی و محور شهید میرزایی به سمت مرکز کشور و استان های مرکزی و شمالی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فراجا در این شاهراه ترانزیتی دستگاه اسکنر جاده ای جهت بازرسی غیر مانع محموله های عبوری و کامیون های باری مستقر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود اظهار کرد: این جلسه با حضور رییس پلیس امنیت اقتصادی، مدیران وزارت اطلاعات، رییس شورای تأمین و استاندار هرمزگان و نمایندگان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با موضوع نظارت بر حسن اجرای ماده 5 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص سامانه شناسایی قاچاق کالا و ارز و برخورد با محموله های پر خطر تشکیل شد.

وی توضیح داد: قانون مبارزه با قاچاق کالا با توسل به فناوری های نوین درصدد دشوارسازی ارتکاب و افزایش خطر ارتکاب قاچاق کالا است که در پرتو تدابیری نظیر نظارت الکترونیکی بر فرآیند تجارت در پی شفاف سازی زنجیره تامین است.

از آنجایی که مبارزه با این مهم نیازمند ارتقاء به شیوه نوین و تجهیز سازمان های اجرایی است، موفقیت این برنامه در گرو آسیب شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: اسکنر جاده ای در محور جنوب به مرکز مستقر می شود

خضریان: اسکنر جاده ای در محور جنوب به مرکز مستقر می شود