مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:212023-07-13سياسي

بیماری عصر چارلی چاپلین


خبرگزاری فارس - تبریز، معصومه درخشان: رفت و آمدها و حضور پر تعداد مامورین پلیس و انتظامات در محوطه مصلی تبریز خبر از برگزاری برنامه ای می داد که به احتمال خیلی زیاد در سطح ملی بود.

به پوسترها و بنرهای اطلاع رسانی خیابان مصلی نگاه می کنم همایش چادرهای آسمانی   را که می بینم به طرف سالن همایش مصلی می روم.

در ورودی سالن همایش عکس تعدادی از شهدای دانش آموز مدرسه زینبیه میانه  که در اثر بمباران صدام جنایتکار به شهادت رسیده اند قرار داده شده و در کنار آنها پوستر و بنر نوشته ای به حالت ایستاده قرار دارد.

  بیماری عصر چارلی چاپلین همان ابتدا از دور تیتر پوستری مرا به طرف خود می کشاند نزدیک تر شده و تیتر مطلب را می خوانم بیماری عصر چارلی چاپلین   در این پوستر بخشی از نامه چارلی چاپلین کمدین معروف  به دخترش نوشته شده است    دخترم جرالدین من زمان درازی را در سیرک زیسته ام و همیشه و هر لحظه به خاطر بندبازانی که از ریسمانی نازک راه می روند نگران بوده ام،  اما این حقیقت را با تو بگویم دخترم مردمان روی زمین استوار بیشتر از بندبازان روی ریسمان نااستوار سقوط می کنند.

 بدن تو روی صحنه فقط با یک تکه ابریشم حریر پوشیده شده است، برای خاطر هنر می توان حتی برهنه روی صحنه ظاهر شد اما وقتی از روی صحنه پایین می آیی نه تنها باید لباس بپوشی بلکه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری عصر چارلی چاپلین

بیماری عصر چارلی چاپلین