مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:122023-07-06فرهنگي

اهالی قلم پیشرانان توسعه فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین رونمایی از پوستر جایزه کتاب سال فارس اظهار کرد: فرهیختگان می توانند پیشران عرصه های فرهنگی، اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید رضا قانع ضمن تبریک روز قلم به خبرنگاران و برگزیدگان جایزه کتاب سال فارس در سال گذشته گفت: امید است قلم به گونه ای ارج نهاده شود که سایر ابزارهای مدیریتی ناکارآمد شود و مدیران بدانند به مدد آن می توان همه حوزه ها را مدیریت کرد.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به مناسبت رونمایی از پوستر جایزه کتاب سال این استان، گفت: ناشران و مولفان برای شرکت چهارمین دوره در این رویداد تا 30 شهریور ماه فرصت دارند.

غلامرضا خوش اقبال افزود: متقاضیان باید کاربرگ ثبت نام را همراه با 2جلد از کتاب خود به دبیرخانه واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تحویل دهند.

وی با بیان اینکه امسال رده موضوعی خانواده نیز به جایزه کتاب سال فارس افزوده شده، عنوان کرد: فلسفه، روانشناسی، دین، زبان، علوم محض و کاربردی، ادبیات، تاریخ، جغرافیا، کودک و نوجوان، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده از موضوعات چهارمین جایزه کتاب سال فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی قلم پیشرانان توسعه فارس

اهالی قلم پیشرانان توسعه فارس