مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-12حوادث

کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی از 107 شهروند کشور در ساری


رییس پلیس فتای استان مازندران از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی از 107 شهروند در سراسر کشور و برداشت غیرمجاز بیش از 20 میلیارد ریال و دستگیری متهم در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سامع خورشاد گفت: یکی از شهروندان به این پلیس در مازندران مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و خود را مجری رادیو صبا معرفی کرده و گفته شما برنده ویژه برنامه هستید و پس از چند دقیقه صحبت طولانی با دریافت کدهایی از گوشی بنده حسابم را به سرقت برده است.

وی و افزود: مجرم با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباختگان را متقاعد می کرد که جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از طریق پیامک برای وی ارسال شده از پشت تلفن به او اعلام کند، شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود می شد.

رییس پلیس فتا استان مازندران ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی و جمع آوری ادله دیجیتال متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور قضایی در شهرستان ساری دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

سرهنگ خورشاد تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه رو شده با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع آوری شده لب به سخن گشود و به برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی از 107 شهروند کشور در ساری

کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی از 107 شهروند کشور در ساری