مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-01اجتماعي

آغاز طرح راه سردار در محورهای ارتباطی اصلی ساردوییه


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای ساردوییه در کرمان گفت: با هدف تردد ایمن در جاده های جیرفت، عملیات راهداری با عنوان راه سردار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم مقبلی گفت: عملیات راهداری با عنوان راه سردار در قالب تجمیع ماشین آلات راهداری از اداره کل راهداری جنوب کرمان و استفاده از توان ماشین آلات این اداره در محورهای اصلی ساردوییه جیرفت در 2 محور آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به آمار و بررسی های ترافیکی صورت گرفته، اقدامات راهداری و ایمن سازی در این 2 محور، بیشتر از دیگر نقاط احساس می شد که هم اکنون عملیات راهداری شامل ایجاد شیب شیروانی و تعریض محور در محور سربیژن راین محدوده 3 راهی قلاطوییه و گردنه سربیژن در حال انجام است.

مقبلی با اشاره به اینکه این منطقه یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای جیرفت به ویژه در تابستان های گرم این منطقه است، گفت: در این فصل حجم زیادی تردد جاده ای در این محور از مسیر دلفارد تا ساردوییه و محور ساردوییه به راین را داریم که انجام اقدامات ایمن سازی، نصب تابلوها و علائم اخباری در دستور کار ویژه این اداره قرار گرفته است.

او توجه به رانندگی ایمن را در کنار اقدامات راهداری در کاهش تصادفات مؤثر دانست و گفت: بیشترین حوادث رانندگی در محورهای ساردوییه با توجه به حجم تردد، سرعت و سبقت غیرمجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح راه سردار در محورهای ارتباطی اصلی ساردوییه

آغاز طرح راه سردار در محورهای ارتباطی اصلی ساردوییه