مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-09اقتصادي

مشکل سهمیه سوخت تراکتورهای کشاورزی در استان کرمان برطرف شد


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: 30 هزار دستگاه تراکتور کشاورزی در استان کرمان فعال هستند و بخشی از این تراکتورها از نوع گلدونی با عمر بالای 30 سال هستند که مشکل نبود سهمیه سوخت این تراکتورها و تمامی تراکتورهای استان کرمان برطرف شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر امروز در حاشیه جلسه رفع مشکل کمبود سوخت تراکتورهای کشاورزی که در فرمانداری سیرجان برگزار شد، اظهار کرد:  2 هزار تراکتور بخش کشاورزی در سیرجان و یک هزار در بردسیر فعالیت دارند که برای تامین سهمیه سوخت مشکل داشتند و امروز در جلسه و با همکاری نهادهای ذیربط استان کرمان از جمله شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان این مشکل برطرف شد.

 شهباز حسن پور از رفع مشکل برق یک هزار موتور پمپ کشاورزی و همچنین اختصاص سهمیه گازوییل مورد نیاز برخی موتور پمپ های کشاورزی در شهرستان سیرجان که دارای برق نیستند و با سوخت گازوییل کارمی کنند، خبرداد و افزود: کشاورزان از امروز برای روشن شدن موتور پمپ های کشاورزی خود هیچگونه مشکلی نخواهند داشت.

در ادامه این جلسه سیدباقر نورالدینی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: 30 هزار دستگاه تراکتور کشاورزی در استان کرمان فعال هستند و بخشی از این تراکتورها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سهمیه سوخت تراکتورهای کشاورزی در استان کرمان برطرف شد

مشکل سهمیه سوخت تراکتورهای کشاورزی در استان کرمان برطرف شد