مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-09سياسي

پول ایران آزاد شود دیپلماسی قوی تری با کره جنوبی خواهیم داشت


دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: روزی که پول ایران آزاد شود، دیپلماسی قوی تری با کره جنوبی خواهیم داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس عراقچی بعد از ظهر یکشنبه در پنل تخصصی دیپلماسی عمومی در نخستین کنگره بین المللی دیپلماسی ملل که به میزبانی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است، اظهار داشت: کره جنوبی در حوزه دیپلماسی عمومی بسیار خوب وارد شده است و می توان به ساخت سریال های قوی همچون جواهری در قصر و ارائه یک تصویر مناسب از کره در اذهان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه گسترش تعاملات بین المللی ایران و کره مورد تاکید مقامات 2 کشور است، اضافه کرد: روزی که پول ایران آزاد شود، دیپلماسی قوی تری با کره جنوبی خواهیم داشت.

ما خود را بدون ایران تصور نمی کنیم همچنین مظفر محمدی، رایزن فرهنگی تاجیکستان در ایران اظهار داشت: رابطه ایران و تاجیکستان همچون برادر خونی، جدا شدنی نیست و ما خود را بدون ایران تصور نمی کنیم.

وی به سفر اول رییس جمهور ایران به تاجیکستان در اوایل انتخاب ایشان خبر داد و گفت: بزودی سفر دوم رییس جمهوری ایران را به تاجیکستان خواهیم داشت.

رایزن فرهنگی تاجیکستان گفت: اقوام ایرانی آفرینندگان دانش، آفرینندگان خرد و علم هستند و من افتخار دارم که تاجیکستان با ایران دوست و برادر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول ایران آزاد شود دیپلماسی قوی تری با کره جنوبی خواهیم داشت

پول ایران آزاد شود دیپلماسی قوی تری با کره جنوبی خواهیم داشت