مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:112023-06-25سياسي

دانش آموزان مهمترین جامعه هدف فرهنگ سازی برای صرفه جویی آب هستند


رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان، دانش آموزان را مهمترین جامعه هدف فرهنگ سازی در راستای صرفه جویی در مصرف آب ذکر کرد و گفت: دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و بر همین اساس می طلبد که از نشاط و شادابی آنها در زمینه امید سازی برای آینده بهره گرفت.

- ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان، دانش آموزان را مهمترین جامعه هدف فرهنگ سازی در راستای صرفه جویی در مصرف آب ذکر کرد و گفت: دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و بر همین اساس می طلبد که از نشاط و شادابی آنها در زمینه امید سازی برای آینده بهره گرفت.

اکبر اسدی، امروز یکشنبه( 4 تیرماه) در مراسم افتتاحیه طرح داناب در استان کردستان، اظهار کرد: استفاده از نعمات خداوند که در اختیار انسان به عنوان اشرف مخلوقات قرار گرفته، به ویژه نعمت آب باید به درستی صورت گیرد.

وی، دانش آموزان را مهمترین جامعه هدف فرهنگ سازی در راستای صرفه جویی در مصرف آب ذکر کرد و افزود: دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و بر همین اساس می طلبد که از نشاط و شادابی آنها در زمینه امید سازی برای آینده بهره گرفت.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان، هوا، آب و خاک را سه عنصر اصلی زندگی خواند و بیان کرد: همه ما باید برای حفظ و نگهداری این نعمات و ماندگاری آنها برای آیندگان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مهمترین جامعه هدف فرهنگ سازی برای صرفه جویی آب هستند

دانش آموزان مهمترین جامعه هدف فرهنگ سازی برای صرفه جویی آب هستند