مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-04سياسي

پژوهشگاه هسته ای در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شود


ضروری است تا با همکاری سازمان انرژی اتمی پژوهشگاه هسته ای در دانشگاه محقق اردبیلی استقرار یابد تا بتوانیم در این حوزه به دستاوردهای منحصربفرد دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل چمنی صبح سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فناورانه در حوزه های کشاورزی، صنعت و سلامت میان سازمان انرژی اتمی کشور و دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای هسته ای را که جان خود را فدای این نظام، کشور و فدای تعالی انرژی هسته ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند گرامی می داریم و یاد و خاطره شأن را همواره بر جان و دل داریم.

وی با تقدیر از حضور معاون سازمان انرژی اتمی کشور و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران در دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد فعالیت دانشمندان هسته ای متفکر و عالم در بدنه دانشگاه محقق اردبیلی هستیم که با جان و دل در مسیر اعتلای این دانش در کشور و استان اردبیل فعالیت می کنند که هر کدام منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشمندان هسته ای گمنام و مجاهدانه در حوزه های فناوری هسته ای فعال هستند و بدون آنکه نامشان در دفتری نوشته شود با توانمندی و طرز فکر بی نظیرشان در ساخت دستگاه هایی که نظیر آن در کشور وجود ندارد و به خاطر حریم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه هسته ای در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شود

پژوهشگاه هسته ای در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شود