مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-26سياسي

نفس راحت بیماران سنگ کلیه در خراسان شمالی پس از 4 سال


تنها دستگاه سنگ شکن دولتی خراسان شمالی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد مرکز استان مستقر بود، پس از گذشت مدت ها از خرابی آن، امسال راه اندازی شد.

- خراسان شمالی و تنها سنگ شکنی که پس از 4 سال در بیمارستان امام علی (ع) فعال شد؛ نفس راحت بیماران سنگ کلیه در خراسان شمالی پس از 4 سال ایسنا/خراسان شمالی تنها دستگاه سنگ شکن دولتی خراسان شمالی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد مرکز استان مستقر بود، پس از گذشت مدت ها از خرابی آن، امسال راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان شمالی 4 سال است که از داشتن دستگاه سنگ شکن بیمارستانی محروم مانده بود و بیماران دارای سنگ کلیه استان باید به استان های مجاور سفر می کردند.

طبق بررسی های صورت گرفته، انجام عمل سنگ شکن در واحدهای غیردولتی استان های همجوار، تا 5 میلیون تومان برای هر بیمار هزینه در بر داشت که برای مردم این استان هزینه بالایی بوده و همچنین سبب تحمیل زحمت زیادی برای یک بیمار با توجه به وخامت حال و درد بسیار بود.

اما طی چند هفته گذشته، تنها دستگاه سنگ شکن استان خراسان شمالی که در بیمارستان امام علی(ع) مرکز استان مستقر است، مجددا راه اندازی شد تا از زحمت این بیماران در استان بکاهد و این زحمت سفر و هزینه مازاد، نمک بر زخم بیمار نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس راحت بیماران سنگ کلیه در خراسان شمالی پس از 4 سال

نفس راحت بیماران سنگ کلیه در خراسان شمالی پس از 4 سال