مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-29ورزشي

تعامل شهرداری همدان با پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد همدان


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در جهت برگزاری مسابقات ورزشی و معرفی تیم های محلات با پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد همدان تعامل و همکاری می کنیم.

- سعید شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند تکمیل زمین های ورزشی و زمین چمن مصنوعی پارک های همدان اظهار کرد: به دلیل برخی مشکلات بعضی از این زمین چمن ها فعلاً بهره برداری نشده که درصدد رفع مشکلات هستیم.

وی افزود: معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تمام برنامه ها را کامل انجام داده که بتوانیم از 15 تیر ماه شاهد برگزاری مسابقات فوتبال در زمین های ورزشی باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بازدید از زمین های ورزشی مناطق همدان گفت: طی روزهای گذشته از زمین های ورزشی شهرداری منطقه 1 و 4 بازدید کرده ایم.

شهابی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای آینده از زمین چمن شهرداری های منطقه 2 و 3 همدان نیز بازدید خواهیم داشت و با رفع موانع و مشکلات، مسابقات ورزش فوتبال شروع می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال تعامل با پایگاه های مقاومت بسیج هستیم، بیان کرد: سعی کرده ایم با پایگاه های مقاومتی بسیج و سپاه که در تعامل با مساجد محلات هستند همکاری داشته باشیم که تیم های ورزشی را از طریق به ما معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل شهرداری همدان با پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد همدان

تعامل شهرداری همدان با پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد همدان