مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-29اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات مبین نت و موننکوی ایران


ما در صنعت واقف به جایگاه خودمان هستیم، به همین دلیل علاقه مند هستیم که با همکاری یکدیگر بتوانیم روش های بهتری را برای رشد و توسعه ایجاد کنیم.

- او در ادامه گفت: امیدواریم با توسعه همکاری بین این دو شرکت بتوانیم در حوزه های بزرگ تر نیز موفقیت های ارزشمندی در داخل و خارج از کشور به دست بیاوریم.

شرکت ارتباطات مبین نت و شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران طی تفاهم نامه ای، در حوزه توسعه پایدار و ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و کسب وکارهای بازار هدف اعلام همکاری نمودند.

به نقل از روابط عمومی مبین نت، این تفاهم نامه ظهر سه شنبه 6 تیر، طی نشستی در ستاد خبری نمایشگاه الکامپ واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور مهدی غیناقی رییس هیئت مدیره مبین نت و کاوه ذهبی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره موننکو ایران امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری با هدف ایجاد هم افزایی و هم گرایی در توسعه پایدار و ایجاد تحول دیجیتال در صنایع بزرگ کشور از جمله پتروشیمی، فولاد و صنعت و معدن بین شرکت ارتباطات مبین نت و شرکت موننکو ایران منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم نامه، مبین نت به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات سازمانی، راهکارهای ارتباطی مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا را جهت ایجاد و توسعه اکوسیستم دیجیتال در صنایع سنگین ارائه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات مبین نت و موننکوی ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات مبین نت و موننکوی ایران