مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-11بين الملل

کارشناس شورای حقوق بشر: اسراییل اراضی فلسطینی را به زندانی باز تبدیل کرده است


شورای حقوق بشر سازمان ملل گزارش اولیه گزارشگر ویژه حقوق بشر در فلسطین درباره وضعیت بازداشتی ها و اسرای فلسطینی زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی را مورد بررسی قرار داد.

- شورای حقوق بشر سازمان ملل گزارش اولیه گزارشگر ویژه حقوق بشر در فلسطین درباره وضعیت بازداشتی ها و اسرای فلسطینی زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه حقوق بشر در فلسطین با ارائه خلاصه ای از گزارش خود در شورا، به موارد نقض قوانین و توافقنامه های بین المللی مربوط به زندانیان سیاسی توسط طرف اشغالگر و نیز موارد اشغالگری طرف خارجی پرداخت.

نمایندگان اتحادیه اروپا، گروه آفریقا، گروه کشورهای اسلامی، گروه کشورهای عربی، گروه کشورهای عضو شورای همکاری و ونزوئلا به نمایندگی از برخی کشورها گفت وگوی تعاملی با آلبانیز داشتند و تعدادی از کشورها از گروه های یاد شده ملاحظاتی داشتند که در بیشتر موارد تاکید شد، اقدامات رژیم صهیونیستی به عنوان طرف اشغالگر علیه اسیران فلسطینی در سطح جنایت جنگی و جنایات ضد بشری است و از رژیم صهیونیستی خواسته شد به مسؤولیت های قانونی خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس شورای حقوق بشر: اسراییل اراضی فلسطینی را به زندانی باز تبدیل کرده است

کارشناس شورای حقوق بشر: اسراییل اراضی فلسطینی را به زندانی باز تبدیل کرده است