مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:512023-07-05ورزشي

تشکل های مردم نهاد موتور محرکه توسعه یافتگی کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیین افتتاحیه سمینار آموزشی دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر کشور پیش از ظهر امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن همایش موسسه فرهنگی، ورزشی و توابخشی ایثار قزوین برگزار شد.

در این مراسم، رحیم نریمانی سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان در برگزاری این همایش گفت: در دهه پنجم، انقلاب اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وارد مقطع جدیدی از نظام شکوهمند جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: در این مقطع، خصوصیت ها، راهبردها، نگاه و رویکردهای جدید، عصر دوران حقانیت، خردمندی، جهش دانش، دوران تحرک، تمدن نوین اسلامی و توسعه پایداری در فرمایش های مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: توسعه پایدار باید توسط شکل دهندگان و عاملان پیروزی انقلاب اسلامی، یعنی مردم شکل گیرد تا مردم سالاری، مسئولیت پذیری و تعهدپذیری در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی که از بطن مردم شکل گرفته برای مردم نقش آفرینی کند.

این مسوول با بیان اینکه جهش و جنبش در تولید فکری و عرصه نرم افزاری در توسعه پایدار نیاز است، خاطرنشان کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد موتور محرکه توسعه یافتگی کشور هستند

تشکل های مردم نهاد موتور محرکه توسعه یافتگی کشور هستند