مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-03فرهنگي

بزرگداشت عباس کیارستمی ؛ خاطرات و درس ها از زبان همکاران و شاگردان کیارستمی


 در مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی همایون ارشادی بازیگر فیلم طعم گیلاس و جهانگیر میرشکاری صدابردار و همایون پایور مدیر فیلمبرداری این اثر سینمایی و ابوالفضل جلیلی، -  در مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی همایون ارشادی بازیگر فیلم طعم گیلاس و جهانگیر میرشکاری صدابردار و همایون پایور مدیر فیلمبرداری این اثر سینمایی و ابوالفضل جلیلی، کارگردان نیز حضور داشتند و خاطراتی را از همکاری با عباس کیارستمی بازگو کردند.

مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی با عنوان یک روز با کیارستمی در سالن شهنار خانه هنرمندان با استقبال دوستداران و شاگردان و همکاران وی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، در این مراسم همایون ارشادی بازیگر فیلم طعم گیلاس و جهانگیر میرشکاری صدابردار و همایون پایور مدیر فیلمبرداری این اثر سینمایی و ابوالفضل جلیلی، کارگردان نیز حضور داشتند و خاطراتی را از همکاری با عباس کیارستمی بازگو کردند.

این مراسم با استقبال بالای مخاطبان همراه شد به طوری که سالن شهناز مملو از جمعیت ایستاده بود و صندلی هایی برای مخاطبان در راهروها نیز چیده شد.

در نشست اول که با اکران فیلم نان و کوچه و راه حل همراه بود، مازیار چشمه علایی، مسئول برگزاری این مراسم به همراه مریم اسمی خانی، زهرا علی اکبری و جواد آتش باری؛ از شاگردان کیارستمی که تجربه فیلمسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت عباس کیارستمی ؛ خاطرات و درس ها از زبان همکاران و شاگردان کیارستمی

بزرگداشت عباس کیارستمی ؛ خاطرات و درس ها از زبان همکاران و شاگردان کیارستمی