مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-02سياسي

تولید نظریه نباید در حصار اندیشه ورزی و ابداع نظریه ها باقی بماند


رییس جمهور طی پیامی با تاکید بر اینکه تولید نظریه و نوآوری های علمی نباید در حصار اندیشه ورزی و ابداع نظریه ها باقی بماند، گفت: باید این نظریه ها در حل مشکلات و مسائل نظام مقدس اسلامی و ایران عزیز به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی کشور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

متن پیام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برای این اجلاس به شرح ذیل است:  سلام و دورود خدای متعال بر پیامبران بزرگ الهی که باب گفتگو در مهم ترین مسائل سعادت آفرین و شقاوت سوز را  به روی بشر گشودند و به ‎منظور بیداری و هوشیاری انسان ها و دوری جوامع بشری از تیرگی ها بیشترین هزینه ها را تحمل کردند.

  سلام بر دانشمندانی که در عرصه های مختلف، سپاس گزار نعمت دانایی، تفکر و عقل شدند و گره از رنج های بشر گشوده، مسیر زندگی را در همه ابعاد مادی و معنوی هموار کردند.

به حاضرین در پنجمین اجلاسیه آیین اعطای گواهی کامیابی نظریه پردازان و نواوران موفق هیات حمایت از نظریه پردازی و گفتگوی آزاد و شرکت کنندگان در اولین اجلاسیه سرآمدان اموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خیر مقدم گفته و به همه کامیابان اعم از نظریه پردازان، نوآوران، و اساتید سرآمد در تدریس موفق تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نظریه نباید در حصار اندیشه ورزی و ابداع نظریه ها باقی بماند

تولید نظریه نباید در حصار اندیشه ورزی و ابداع نظریه ها باقی بماند