مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 05:102023-07-13اجتماعي

خدمات تجاری سازی پارک فناوری گیلان به 60 شرکت دانش بنیان مستقر


مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری گیلان تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در استان گیلان را 84 شرکت دانست و گفت: از این تعداد 60 شرکت در این پارک مستقر شدند.

- مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری گیلان تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در استان گیلان را 84 شرکت دانست و گفت: از این تعداد 60 شرکت در این پارک مستقر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره پورمرادی در حاشیه نشست سراسری مدیران مراکز رشد که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجوز پارک گیلان از سال 81 صادر شد، گفت: مجوز راه اندازی مرکز رشد ICT این پارک در همین سال صادر شد و متعاقب آن مجوز راه اندازی مرکز رشد جامع را دریافت کردیم و بر اساس آن کلیه طرح های دارای نوآوری و فناوری و توجیه علمی را مورد پذیرش قرار دادیم.

وی با بیان اینکه تیم هایی مورد حمایت قرار می گیرند که ایده های آنها دارای توجیه اقتصادی باشند، اظهار کرد: در حال حاضر 360 شرکت در این پارک مستقر هستند و بیشترین زمینه فعالیت آنها فناوری اطلاعات، مکانیک، شیمی و کشاورزی است.

پور مرادی با اشاره به صادرات محصولات فناورانه در این پارک، اظهار کرد: در استان گیلان 84 شرکت دانش بنیان مستقر هستند که از این تعداد 60 شرکت در پارک گیلان مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات تجاری سازی پارک فناوری گیلان به 60 شرکت دانش بنیان مستقر

خدمات تجاری سازی پارک فناوری گیلان به 60 شرکت دانش بنیان مستقر