مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-22دانش

10 هزار زوج نابارور در مازندران شناسایی شدند/ کمبود نیروی بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی 10 هزار و 500 زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: علاوه بر این مازندران استان پیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد غلامی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه نخستین نشست ادواری هم اندیشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در جذب دانشجویان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشکده پزشکی بیشترین جذب دانشجو را داشته است، افزود: دانشکده های داروسازی و دندانپزشکی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

وی با عنوان اینکه اعتبارات ناشی از اصلاح منابع مالی مربوط به استقرار نرم افزار تغذیه در مراکز تابع دانشگاه به توسعه امور رفاهی کارکنان اختصاص یافته است، گفت: کلیه منابع حاصل از بهره وری در همه واحدهای تابعه دانشگاه به همان حوزه ها باز گردانده می شود.

باید یاد بگیریم تا بهره وری را در مراکز خود بالا ببریم.

غلامی تصریح کرد: ابلاغ اعتبارات عمومی و اختصاصی سال های 1400 تا 1401 دانشگاه علوم پزشکی مازندران رشد داشته است و در حوزه اعتبارات سفر ریاست جمهور، جذب 88 درصد اعتبار تحقق یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه حوزه بهداشت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید پیشگیری در اولویت کار قرار گیرد، افزود: حدود دو میلیون و 700 هزار نفر تحت پوشش خدمات بهداشتی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار زوج نابارور در مازندران شناسایی شدند/ کمبود نیروی بهداشتی

10 هزار زوج نابارور در مازندران شناسایی شدند/ کمبود نیروی بهداشتی