مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-18بين الملل

هشدار مقتدی صدر نسبت به تلاش ها برای فتنه انگیزی میان شیعیان عراق


رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به تلاش برخی طرف ها برای فتنه انگیزی میان شیعیان این کشور با حمله به مقرهای حزب «الدعوه» (دعوت اسلامی) هشدار داد.

- رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به تلاش برخی طرف ها برای فتنه انگیزی میان شیعیان این کشور با حمله به مقرهای حزب الدعوه (دعوت اسلامی) هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در توییتی در واکنش به حملات مسلحانه اخیر به چند مقر حزبی نوشت: درحالی که ما در آستانه ورود به محرم الحرام هستیم، برخی از کینه توزان امام حسین علیه السلام و اهل بیت با استفاده از خشونت و سلاح علیه برخی مقرها درصدد ایجاد فتنه شیعی – شیعی هستند.

وی تاکید کرد: ما ضمن تقبیح این اقدام به مؤمنان هشدار می دهیم که پشت سر آن راه نروند، زیرا احزابی هستند که برای منافع دنیوی از ریختن خون و فتنه گری دریغ نمی کنند.

مقتدی صدر همچنین تاکید کرد: قبلاً هشدار داده بودیم که جنگ ایدئولوژیک خواهد بود و جنگ به هیچ وجه نباید خونین باشد، چراکه از نظر عقیدتی و شرعی حرام است.

وی ضمن درخواست از پارلمان عراق برای تصویب قانون جرم انگاری توهین به روحانیون و علما افزود: اگر قانونی برای جرم انگاری توهین به علما به ناحق یا بدون انتقاد سازنده وضع نشود، راه هایی به دور از خشونت و کشتار داریم چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقتدی صدر نسبت به تلاش ها برای فتنه انگیزی میان شیعیان عراق

هشدار مقتدی صدر نسبت به تلاش ها برای فتنه انگیزی میان شیعیان عراق