مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-04فرهنگي

ثریا قاسمی راوی یک کتاب قصه شد/ شنیدن هندسه با موسیقی ایرانی


یکی از آهنگسازان و نوازندگان شناخته شده کشورمان از تولید و ضبط یک کتاب قصه برای گروه سنی کودک به نویسندگی الهام افراز و روایت ثریا قاسمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا آفریده از آهنگسازان و نوازندگان شناخته شده کشورمان از تولید و ضبط یک کتاب قصه برای گروه سنی کودک به نویسندگی الهام افراز و روایت ثریا قاسمی خبر داد.

حمیدرضا آفریده آهنگساز این مجموعه گفت: اثر پیش رو مجموعه کتاب صوتی با موضوعیت و محوریت اشکال هندسی و سازهای موسیقی ایرانی در حدود یک سال و نیم است که مراحل تولید و ضبط آن در حال انجام است و اکنون به نیمه های پایانی این مجموعه نزدیک هستیم.

وی درباره آهنگسازی و مراحل تولید توضیح داد: اولین باری که کتاب را خواندم و دوستی که با خانم افراز داشتم بسیار از شخصیت ها و موضوع این کتاب لذت بردم چرا که قابلیت نقش پردازی و شخصیت سازی اشکال هندسی با سازهای موسیقی ایرانی برای این کتاب بسیار بالا بود، و از آنجایی که سالهاست کتاب صوتی برای کودکان در این قالب، که موسیقی سنتی بتواند نقش مهم و کلیدی داشته باشد احساس کمبود می کردم تا اینکه این مجموعه را با محوریت سازهای موسیقی ایرانی شخصیت سازی کردم و سعی در این داشتم که بتوانم با سازهای موسیقی ایرانی پیوندی ایجاد کنم که هم موضوع اصلی این اثر حفظ بشود و هم جنبه های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثریا قاسمی راوی یک کتاب قصه شد/ شنیدن هندسه با موسیقی ایرانی

ثریا قاسمی راوی یک کتاب قصه شد/ شنیدن هندسه با موسیقی ایرانی