مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-27فرهنگي

جشنواره موسیقی نواحی آغاز به کار کرد


جدول اجراهای منطقه یک شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است به میزبانی استان گلستان در شهر گنبد کاووس برگزار شود، منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گنبد کاووس از تاریخ 6 تا 8 تیر در مجموعه فرهنگی وارنا نخستین میزبان این رویداد هنری است که قرار است هر روز از ساعت 16 تا 19:30 پذیرای هنرمندان و عموم علاقمندان باشد.

محمد نعیمی (موسیقی قزلباش و قزاق ـ گلستان)، ابراهیم جرجانی (موسیقی ترکمنی ـ گلستان)، ایوب حاج علی (تعزیه ـ قزوین) و محمود صادقی (دوتار ـ خراسان) در نخستین شب جشنواره در 6 تیر روی صحنه می روند.

تاج محمد یلقی (موسیقی گمیشان ـ گلستان)، نصرت الله زرگر (تهران) و رضا کدخدا (غزل خوانی، تهران)، مرشد امیرفردی (موسیقی زورخانه ـ قم) و اصغر حاتمی (موسیقی چوپانی ـ سمنان) در دومین شب از جشنواره در 7 تیر اجرا می شوند.

محمدرضا برزگر(موسیقی کتولی ـ گلستان)، سعدی صادقی و حرمت یوسفی (مازندران)، عاشیق ایمران حیدری(البرز) و علیرضا سلیمانی (دوتار ـ خراسان شمالی) 8 تیر و در سومین شب جشنواره موسیقی نواحی ایران روی صحنه می روند.

این در حالی است که بخش پژوهش، هر روز از ساعت 10 صبح طبق روال هر ساله جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار و با موضوعات تعزیه در قزوین توسط حسام رضایی، نقاره نوازی مذهبی توسط سعید کاظم زاده و موسیقی عاشیقی توسط ایمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی آغاز به کار کرد

جشنواره موسیقی نواحی آغاز به کار کرد