مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-29اقتصادي

روستاهای هدف گردشگری تربت حیدریه تأمین اعتبار می شوند


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روستاهای گردشگر پذیر تربت حیدریه که قابلیت گردشگری و دارای بافت ارزشمند هستند با توافق میراث فرهنگی تامین اعتبار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا صالحی ظهر پنجشنبه در دیدار با بخشداران و دهیاران تربت حیدریه با بیان اینکه تخصیص و تأمین اعتبار روستاهای گردشگر پذیر از ضوابط و مقررات در برنامه ششم توسعه است، اظهار کرد: بر همین اساس روستاهای گردشگر پذیر تربت حیدریه که قابلیت گردشگری و دارای بافت ارزشمند هستند با توافق و تفاهم میراث فرهنگی برای سال 1402 تأمین اعتبار می شوند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرد: برای روستاهای هدف گردشگری پذیر که قابلیت گردشگری و بافت ارزش در شهرستان هستند دهیاران با بنیاد مسکن صورتجلسه امضا و منعکس کنند، ما هم با میراث فرهنگی در لیست روستاهای هدف گردشگری برای تأمین اعتبار در سال 1402 قرار می دهیم چرا که از ضوابط و مقررات در برنامه ششم توسعه است.

وی تصریح کرد: روستاهایی که برای جدول گذاری و زیرسازی نیاز به قیر تهاتری دارند با فرماندار و بنیاد مسکن در صورتجلسه ای برآورد قیر را اعلام و ما از محل سهمیه مازاد تا پایان شهریور تأمین قیر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای هدف گردشگری تربت حیدریه تأمین اعتبار می شوند

روستاهای هدف گردشگری تربت حیدریه تأمین اعتبار می شوند