مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-01بين الملل

نخست وزیر آلبانی به منافقین هشدار داد


نخست وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی توانند از خاک این کشور برای فعالیت های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند.

- نخست وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی توانند از خاک این کشور برای فعالیت های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی یورور نیوز، ادی راما (Edi Rama) نخست وزیر آلبانی به دنبال وقوع 2 عملیات پلیس کشورش در کمپ اشرف مربوط به گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد که این گروهک نمی توانند برای مقابله با تهران از خاک این کشور استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورور نیوز، نخست وزیر آلبانی در مصاحبه با رسانه آلمانی اشپیگل در این خصوص هشدار داد که تروریست های مذکور هرگز نمی توانند از تیرانا به عنوان سکویی به منظور عملیات سیاسی خود (علیه تهران) استفاده کنند.

به گفته ادی راما ، تروریست های منافقین بارها توافق خود با تیرانا را نقض کرده اند؛ اما اجازه نخواهند داشت از آلبانی به عنوان سنگر جنگ خود استفاده کنند.

این مقام آلبانی با اشاره به توافقی که سال 2016 با دولت باراک اوباما رییس جمهور آمریکا برای استقرار منافقین در آلبانی صورت گرفت، گفت: آن ها چند سال است که در کشور ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر آلبانی به منافقین هشدار داد

نخست وزیر آلبانی به منافقین هشدار داد