مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 01:402023-07-07سياسي

هییت های اعزامی مجارستان و ارمنستان وارد شهر یزد شدند


رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد از ورود هیئت های اعزامی خواهرخوانده های یزد از کشورهای مجارستان و ارمنستان به یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بی بی فاطمه حقیر السادات در حاشیه استقبال از مهمانان شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه 18 تیر ششمین سالروز ثبت بافت تاریخی یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو است، اظهار کرد: به همین مناسبت از برخی شهرهای خواهرخوانده یزد دعوت شد تا به یزد سفر کرده و در این استان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به دعوت صورت گرفته، هیئت هایی از دو شهر یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان اعلام آمادگی برای حضور در شهر میراث جهانی یزد کردند و به این شهر سفر کردند.

رییس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه هیئت های این دو شهر امشب وارد شهر یزد شدند، گفت: از شهر یاسبرین مجارستان آقای بودای شهردار شهر یاسبرین و معاون شهردار و دو نفر از اعضای شورای این شهر به یزد سفر کردند و از گیومری ارمنستان هم دستیار ویژه شهردار به همراه مسئول بین الملل شهرداری گیومری شرکت کردند.

حقیرالسادات ادامه داد: این شهر در زمینه داروسازی، کشاورزی، تجهیزات و تکنولوژی، ماشین آلات ظرفیت مناسبی دارد همچنین به دلیل اینکه در مرکز اروپا قرار دارد دسترسی خوبی به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هییت های اعزامی مجارستان و ارمنستان وارد شهر یزد شدند

هییت های اعزامی مجارستان و ارمنستان وارد شهر یزد شدند