مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-16فرهنگي

برای جوایز اسکار چقدر وقت داریم؟


کشورهای مختلف برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار و معرفی فیلم منتخب خود تا تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) فرصت دارند.

- کشورهای مختلف برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار و معرفی فیلم منتخب خود تا تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تدریج به فصل معرفی فیلم از سوی کشورهای مختلف به آکادمی برای حضور در شاخه بهترین فیلم بین المللی سال می رسیم و طبق اعلام آکادمی 77 روز دیگر (دوم اکتبر برابر با 10 مهر 1402) آخرین فرصتی است که کشورها از جمله ایران باید فیلم نماینده خود را به صورت رسمی معرفی کنند.

بر اساس جدیدترین قوانین اسکار، فیلم ها برای داشتن شرایط رقابت در شاخه فیلم بین المللی باید در فاصله زمانی اول دسامبر 2022 (10 آذر 1401) تا 31 اکتبر 2023 (9 آبان 1402) حداقل هفت روز اکران پیاپی تجاری همراه با بلیت فروشی داشته باشند.

برای اینکه فیلم ها راحت تر الزامات آکادمی را برآورده کنند، آکادمی اجازه واجد شرایط شدن فیلم ها با اکران در خارج از کشور مبدا (کشور معرفی کننده) را نیز می دهد، مشروط بر اینکه فیلم در خارج از ایالات متحده و قلمروهای آن برای حداقل هفت روز متوالی در یک سینمای تجاری همراه با بلیت فروشی اکران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جوایز اسکار چقدر وقت داریم؟

برای جوایز اسکار چقدر وقت داریم؟