مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-06فرهنگي

شانزدهمین جشنواره آش «نیر» کار خود را آغاز کرد


نیر_مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی «نیر» با حضور 60 غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

- نیر_مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر با حضور 60 غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب صبح پنج شنبه با حضور در محل جشنواره اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر با حضور 60 غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و تا 16 تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر یکی از مهم ترین جشنواره ها در حوزه گردشگری خوراک است، افزود: این جشنواره هرساله با استقبال گسترده شرکت کنندگان و مردم برگزار می شود و امسال نیز شاهد برگزاری شانزدهمین دوره این جشنواره هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خاطرنشان کرد: از 60 غرفه حاضر در شانزدهمین دوره جشنواره 50 غرفه مربوط به شرکت کنندگان استانی است و 10 غرفه نیز از سایر استان های کشور در این جشنواره حضور پیدا کرده اند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاوه بر آش و غذاهای سنتی، صنایع دستی و سوغاتی های مناطق مختلف نیز در این جشنواره عرضه می شود و اجرای بازی های بومی و محلی نیز بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره آش «نیر» کار خود را آغاز کرد

شانزدهمین جشنواره آش «نیر» کار خود را آغاز کرد