مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-11سياسي

جزییات «طرح هدفمندی خدمات» مرکز خدمات حوزه های علمیه


جزییات «طرح هدفمندی خدمات» مرکز خدمات حوزه های علمیه در کمیته طلاب و روحانیون قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان تشریح شد.

- زاهدان- جزییات طرح هدفمندی خدمات مرکز خدمات حوزه های علمیه در کمیته طلاب و روحانیون قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان تشریح شد.

به گزارش، مدیرکل بهبود و تحول سازمانی مرکز خدمات حوزه حوزه های علمیه کشور صبح امروز سه شنبه در سفری به سیستان و بلوچستان در کمیته طلاب و روحانیون قرارگاه فرهنگی سیستان و بلوچستان، حاضر شد و جزییات طرح هدفمندی خدمات مرکز خدمات حوزه های علمیه را تشریح کرد.

مهدی علی آبادی گفت: هدف اجرای طرح هدفمند خدمات نظام مندی ارائه خدمات به حوزویان طبق دوره های تحصیلی و همچنین میزان نیازشان در راستای تحقق رسالت های روحانیت بوده و حوزه های علمیه با توجه به ضرورت اقامه دین و هدایت جامعه و جهان، متولی تبیین و ترویج مکتب حیات بخش اسلام است، در این مسیر، حمایت از طلاب و روحانیون و تلاش در راستای رفع نیازهای اساسی آنان و کاهش موانع ایفای رسالت های حوزوی، ضرورتی انکارناپذیر هست که عمدتاً بر عهده مرکز خدمات حوزه های علمیه قرار داده شده است.

وی اظهار کرد: مرکز خدمات برای اجرای مناسب رسالت خود، رویکرد هدفمندی خدمات را سرلوحه برنامه ها خود قرار داده و از سال 1400 این طرح به صورت آزمایشی اجرا شد و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات «طرح هدفمندی خدمات» مرکز خدمات حوزه های علمیه

جزییات «طرح هدفمندی خدمات» مرکز خدمات حوزه های علمیه