مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-24بين الملل

رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد


مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی نینا، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق امروز در دفترش در بغداد، از الینا رومانسکی، سفیر آمریکا در عراق استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار آخرین تحولات سیاسی و امنیتی در سطح منطقه و جهان و نیز توسعه روابط و همکاری میان عراق و آمریکا،پرونده ها و موضوعات دارای اهمیت مشترک به ویژه پرونده اردوگاه الهول سوریه، اهمیت بازگرداندن اتباع کشوها از این اردوگاه و ادامه همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد دولت عراق پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست عراق مبتنی بر اصول منافع مشترک و روابط متعادل با کشورهاست، بر رویکرد ثابت دولت این کشور در تداوم همکاری با جامعه جهانی برای تحکیم امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.

سفیر آمریکا نیز بر ادامه حمایت کشورش از دولت عراق در زمینه مبارزه با تروریسم و مواد مخدر و موضوعات انسانی به ویژه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد

رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد