مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-03سياسي

موسسات قرآنی در مازندران فعال شود


نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت فعال کردن موسسات قرآنی تعطیل در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی دوشنبه شب در شورای توسعه فعالیت های قرآنی بخش کلار و سلمانشهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، میلاد امام هادی (ع) و عید غدیرخم، اظهار کرد: ترویج تفسیر قرآن در فعالیت های قرآنی به دستور حجت الاسلام قرائتی در سراسر کشور مسئله ای است که در استان نیز باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه انتظار ما از این شورا هم برگزاری فعالیت قرآنی و هم برگزاری جلسات تفسیر قرآن است، با اشاره به پراکندگی فعالیت های قرآنی در شهرستان ها، عنوان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی با تصویب تشکیل شورای توسعه فعالیت های قرآنی، زیرساخت برای پشتیبانی و حل مسائل و ارتباط نهادها با یکدیگر را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به گفته های چند روز قبل رییس جمهور، اعلام کرد: دولت سیزدهم در همین دو سال چهار هزار بنگاه اقتصادی راکد راه اندازی کرده است که جای خوشحالی است.

وی بر ضرورت فعال کردن مؤسسات و خانه های قرآنی تعطیل تاکید کرد و گفت: انتظار این است که در سفرهای شهرستانی استاندار چند مسئله قرآنی هم روی میز پیگیری قرار گیرد و فعالان قرآنی نهادهای مسئول امور قرآنی مسائل این حوزه را شناسایی و به دنبال حل آن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات قرآنی در مازندران فعال شود

موسسات قرآنی در مازندران فعال شود