مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-20اقتصادي

هدف هلدینگ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزایش تولید و اشتغال است


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: هدف و راهبرد هلدینگ های این ستاد ایجاد کارگاه های تولیدی بزرگ، اشتغالزا و محرومیت زا در راستای مهار تورم و افزایش تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، صبح پنجشنبه در جلسه بررسی رفع موانع بر سر راه هلدینگ های ستاد اجرایی گفت: سرمایه گذاری بر موضوعات و کارهای بزرگ که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارند از سیاست های کاری هدینگ های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بوده و راهبرد این هلدینگ ها ایجاد کارگاه های تولیدی بزرگ، اشتغالزا و محرومیت زدا در راستای مهار تورم و افزایش تولید است.

وی افزود: این ستاد به صورت جدی در زمین سرمایه گذاری در حوزه دام در استان پای کاربوده و در این زمینه نیازمند همراهی و همکاری عملی و جدی سایر ارگان های مربوطه است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با تاکید بر اینکه، پرورش و نگهداری دام سبک و سنگین و طیور در استان جهت تنظیم بازار و تامین گوشت مورد نیاز مردم، یکی از کارهای مهم و مورد نیاز استان است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت استان، سرمایه گذاری ستاد اجرایی در استان در حوزه دام و طیور می تواند چرخه مصرف گوشت سفید و قرمز غرب کشور را تنظیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف هلدینگ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزایش تولید و اشتغال است

هدف هلدینگ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزایش تولید و اشتغال است