مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-08سياسي

با فعالیت های روشنگرانه مانع ایجاد دوقطبی مذهبی شویم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع کارکنان تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: با فعالیت های روشنگرانه مانع ایجاد دوقطبی مذهبی به ویژه بین شیعه و اهل سنت شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جمع کارکنان تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، ضمن تبریک عید ولایت و امامت اظهار کرد: خداوند انواع و اقسام نعمت ها را در اختیار انسان قرار داده است، برای هر نعمتی انسان باید شاکر باشد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: علامه طباطبایی فرمودند در قرآن هر کجا حرف از نعمت است، اولین، بزرگ ترین و جدی ترین معنای نعمت ولایت است، مگر آنکه توضیحی باشد که نعمت در آن آیه معنای دیگری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در سوره حمد نیز از خدا درخواست می کنیم که خدایا ما را در راه کسانی قرار بده که به آن ها نعمت داده ای؛ خدا به چه کسانی نعمت داده است؟ قرآن این سؤال را جواب می دهد و در آیه 69 سوره نساء می فرماید آن کسانی که خدا و رسول او را اطاعت می کند این ها گروهی می شوند که پیوسته اند به آن ها نعمت داده است، خدا به انبیاء، صدیقین، شهداء و صالحین نعمت داده است، یعنی خدا به این 4 گروه نعمت داده و هر کس مطیع خدا و رسول اوست، گروه پنجمی می شود که به این 4 گروه می پیوندد، این ها رفقای خوبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فعالیت های روشنگرانه مانع ایجاد دوقطبی مذهبی شویم

با فعالیت های روشنگرانه مانع ایجاد دوقطبی مذهبی شویم