مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-01سياسي

جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود


مراسم جشن شب میلاد امام هادی(ع) در حرم بانوی کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق میرشفیعی و مداحی حمزه علیپور و مراسم شام میلاد ایشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 10 تا 16 تیرماه 1402 همزمان با میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر با حضور جمعی از اساتید مطرح حوزه علمیه و مداحان شناخته شده برگزار می شود.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طباطبایی و جمعه نیز با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و قرائت دعای ندبه باصدای میرجعفری برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا حسنی، یکشینه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی جنانی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین بنیادی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سیدبهائالدین ضیایی و مداحی سیدمحمدحسین حسینی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود

جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود