مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-06سياسي

مردمی کردن نسخه نجات بخش اقتصاد است


رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد جدای از خصوصی سازی، مردمی کردن اقتصاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد رحیمی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه اقتصادی استان کردستان در سننندج اظهار کرد: مجمع نمایندگان کردستان آماده هرگونه همکاری و همفکری در راستای برنامه های اتاق بازرگانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اقدامات و پیگیری هایی که انجام شده و تلاش های بی وقفه مسئولان ارشد استان در این حوزه شاهد تقویت و توجه هرچه بیشتر بخش خصوصی باشیم.

رحیمی با بیان اینکه لازمه و تنها نسخه پیشرفت استان کردستان، توسعه اقتصاد با تاکید بر خصوصی سازی و توجه به بخش خصوصی است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم، عنوان کرد: آنطور که باید و شاید در خصوصی سازی اقتصاد در کشور و استان موفق نبوده ایم.

وی اضافه کرد: نگاه به بخش خصوصی در حوزه اقتصاد باید تغییر کند چون در حکمرانی جدید اقتصاد، نگاه را از خصوصی کردن اقتصاد پا را فراتر نهاده و امروز به سمت اقتصاد مردمی و مردم محوری اقتصادی پیش می روند.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس با تاکید براینکه نسخه نجات بخش اقتصاد جدای از خصوصی سازی، مردمی کردن اقتصاد است، گفت: در کشوری مانند چین و روسیه و برخی از کشورهای شرق آسیا تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی کردن نسخه نجات بخش اقتصاد است

مردمی کردن نسخه نجات بخش اقتصاد است