مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-17اقتصادي

فرماندار نظرآباد خواستار فوریت در ساماندهی شهرهای سرگردان شد


شترهای سرگردان باید به سرعت توسط دستگاه های متولی ساماندهی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد، در جلسه ای که از باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، گفت: معضلات شهرستان نظرآباد بررسی و احصا شده است و امیدواریم به سرعت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی افزود: با هدف تسهیل در شرایط ساخت و ساز شهروندان عزیز، موانعی همچون ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای، الزام مجری ذیصلاح، افزایش چندبرابری مبلغ بیمه ساختمان ها و.

که در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد مورد بررسی قرار گرفته و پس از پیگیری های مستمر و رایزنی های انجام شده، مشکل نامبرده در خصوص بیمه ساخت و ساز با مصوبه مجلس شورای اسلامی به حالت تعلیق درآمده و طبق روال گذشته اجرایی می شود.

بغدادی تاکید کرد: پیرامون مسئله مجری ذیصلاح نیز که مشکلات بسیاری برای مردم عزیز برخی شهرها ایجاد نموده بود توافقی انجام شد تا در هیئت چهار نفره متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر نظام مهندسی و شهردار مرکز استان تصویب نمایند ساختمان های زیر 500 متر از طرح مجری ذیصلاح مستثنی شده و با ضوابط ناظرین مستقر ساخت و ساز اجرایی گردد که رایزنی های لازم انجام و در آینده نزدیک شاهد تحقق و تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نظرآباد خواستار فوریت در ساماندهی شهرهای سرگردان شد

فرماندار نظرآباد خواستار فوریت در ساماندهی شهرهای سرگردان شد