مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-20ورزشي

اشکش: مثلت اتحاد به صعود نفت کمک می کند


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید مثلت اتحاد بین مدیریت، عوامل فنی و هواداران بیشترین کمک را به صعود تیم نفت خواهد داشت.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید مثلت اتحاد بین مدیریت، عوامل فنی و هواداران بیشترین کمک را به صعود تیم نفت خواهد داشت.

ابراهیم اشکش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمام تلاش مان را برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان خواهیم کرد و نگاه مثبت مسئولان ارشد شهری و مدیریت ارشد شرکت نفت مناطق و نیز مدیرعامل محترم و همراهی هواداران نجیب و عاشق باشگاه بیشترین نقش را در موفقیت و صعود به لیگ برتر خواهد داشت.

وی درباره حضور مجید باقری نیا در کادر فنی تیم نفت نیز افزود: آقای باقری نیا به عنوان بزرگ و استاد من بالای سر مجموعه خواهد بود و حرف او بر من و کادر حجت است و از تجربه او به عنوان بزرگ استان مان در راه صعود بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

مربی مسجدسلیمانی تیم نفت با اشاره به فعالیت خوب این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانه، گفت: سعی می کنیم بهترین های لیگ یک را در کنار چند بازیکن خوب لیگ برتری جذب کنیم و یک تیم متحد، سختکوش و جاه طلب برای صعود ببندیم تا دل هواداران عاشق و پاک مسجدسلیمانی را شاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکش: مثلت اتحاد به صعود نفت کمک می کند

اشکش: مثلت اتحاد به صعود نفت کمک می کند