مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-03سياسي

توضیح عضو شورای شهر یاسوج در خصوص حاشیه ای اخیر


منتخب اول شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برای اینکه بتوانیم به مردم شهر یاسوج مرکز استان که نام پایتخت طبیعت ایران را دارد خدمت کنیم نباید وارد حاشیه ها شویم.

- بهنام عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حواشی پیش آمده در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج اظهار کرد: تمامی هفت عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خارج از اختلاف سلیقه ای که در مورد تغییر شهردار با یکدیگر داشتند در بقیه موارد با یکدیگر مشکلی نداشته اند.

وی با بیان اینکه اخلاق حرفه ای حکم می کند نسبت به همکار خودمان در شورای اسلامی رعایت ادب و حفظ حرمت و حریم را داشته باشیم یادآور شد: هر چند ممکن است دسته بندی اکثریت و اقلیتی در شورای اسلامی وجود داشته باشد اما گاهاً ارتباطات دوستانه ما با برخی همکاران در طیف دیگر بیشتر بوده است.

منتخب اول شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به مردم شهر یاسوج مرکز استان که نام پایتخت طبیعت ایران را دارد خدمت کنیم نباید وارد حاشیه ها شویم.

وی گفت: در همین برهه ای که به دنبال تغییر و تحول در مدیریت شهری یاسوج بودیم هیچگاه از دایره ادب و انصاف خارج نشدم و هیچگاه نسبت به همکاران خودم با لحن بد و یا کنایه ورود پیدا نکردم و همواره معتقدم که اخلاق و ادب مقدم بر هر چیزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح عضو شورای شهر یاسوج در خصوص حاشیه ای اخیر

توضیح عضو شورای شهر یاسوج در خصوص حاشیه ای اخیر