مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-24اقتصادي

84 هزار راس دام سبک و سنگین در مازندران بیمه شدند


سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه 84 هزار راس دام سبک و سنگین در مازندران بیمه شدند، گفت: سال گذشته 179 هزار و 26 رأس و امسال 66 هزار و 132 راس دام سبک و سنگین در استان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی عباس زاده با اشاره به اهمیت بیمه دام در توسعه بخش کشاورزی بویژه ایجاد امنیت سرمایه گذاری در بخش دامپروری، اظهار کرد: بیمه دام یکی از مناسب ترین راهکار برای مدیریت این صنعت است که می توان افزایش امنیت سرمایه گذاری را شاهد بود تا دامدار در صورت آسیب به دام، خسارت کمتری متحمل شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 179 هزار و 26 رأس و امسال 66 هزار و 132 راس دام سبک و سنگین در استان مازندران زیرپوشش بیمه قرار گرفتند، تصریح کرد: 50 تا 60 درصد حق بیمه مربوط به دولت و بقیه سهم دامدار است.

عباس زاده با اشاره به اینکه ارائه تمام خدمات به دامداران مانند تأمین نهاده های دامی، خدمات بیمه ای و دامپزشکی، پرداخت تسهیلات و صدور و تمدید پروانه های دامداری و بهداشتی منوط به انجام بیمه و هویت گذاری دام است، ادامه داد: پرداخت نشدن به موقع خسارت به دامدار از سوی صندوق بیمه، تعرفه پرداخت خسارت کمتر از 50 درصد قیمت دام، عدم استقرار دامپزشک معین در شهرستان ها از مهمترین مشکلات در اجرای بیمه دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 هزار راس دام سبک و سنگین در مازندران بیمه شدند

84 هزار راس دام سبک و سنگین در مازندران بیمه شدند