مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-22سياسي

احیای کارکردهای مساجد ضرورت دارد


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه احیای کارکردهای مساجد ضرورت دارد، گفت: احیای مساجد زمینه تربیت انسان های هنرمند و توانمند انقلابی را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا حاجتی امروز شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان نیز با استقبال از تعمیق و افزایش گستره ی همکاری ها اظهار کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و قریب به یک هزار کانون فرهنگی هنری مساجد استان، ظرفیت گسترده ای است که در سایه هم افزایی و هم گرایی به افزایش ضریب مخاطبان دو مجموعه کمک می کند.

وی به تبیین جایگاه مسجد به عنوان مرکز تشکل و حکمرانی اسلامی پرداخت و افزود: هر اندازه به مسجد نزدیک شده و بسترهای مناسب برای حضور همگانی در مساجد را فراهم کنیم، به جامعه اسلامی نزدیک تر می شویم.

حجت الاسلام حاجتی مرکزیت مساجد در دوران حیات رسول اکرم (ص) تا پیش و پس از انقلاب اسلامی ایران را یادآور شد و تصریح کرد: ضروری است کارکردهای مساجد احیا شده و زمینه تربیت انسان های هنرمند و نیروهای توان مند انقلابی در مساجد فراهم شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از مساجد به عنوان بستری برای اندیشیدن تمهیدات لازم برای برون رفت نسل کودک و نوجوان از چالش ها یادکرد و گفت: فراهم سازی زمینه های حضور آینده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارکردهای مساجد ضرورت دارد

احیای کارکردهای مساجد ضرورت دارد