مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:062023-07-05فرهنگي

برگزاری نخستین رویداد فرهنگی مناطق زاگرس نشین «بلوط» در یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سیروس باقری با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ بلوط در شهر یاسوج اظهار داشت: این جشنواره با موضوع فرهنگ اقوام زاگرس نشین به عنوان نخستین رویداد فرهنگی مناطق زاگرس نشین در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم هر ساله به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی این جشنواره را هرچه پربارتر برگزار کنیم، افزود: برای شرکت این جشنواره تعداد 11 استان اعلام آمادگی کردند.

  باقری با اشاره به مشارکت و همکاری دیگر ارگان ها از جمله شهرداری،  شورای اسلامی شهر یاسوج و سازمان بسیج عشایری استان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بیان،  کرد: در این جشنواره برنامه های مهم فرهنگی و هنری استان های زاگرس نشین از جمله موسیقی محلی و مقامی، پخت غذاهای محلی، بازی های محلی و برنامه های متنوع و شاد فرهنگی هنری اجرا خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر برنامه و اهداف برگزاری این جشنواره ابراز داشت: برپایی نمایشگاه سوغات و هدایای فرهنگی و هنری استان های زاگرس نشین از بخش های دیگر این جشنواره  است.

 بنا بر این گزارش،  آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین درتاریخ چهاردهم تیر ماه همزمان با دهه ی امام و ولایت و گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد فرهنگی مناطق زاگرس نشین «بلوط» در یاسوج

برگزاری نخستین رویداد فرهنگی مناطق زاگرس نشین «بلوط» در یاسوج