مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-17سياسي

ذخیره 120 هزارتن برنج داخلی در انبارهای گیلان!


نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به مشکل شالیکاران شمال کشور در خصوص واردات بی رویه برنج گفت: 120 هزار تن برنج در انبارهای گیلان ذخیره شده و متاسفانه دولت هیچ برنامه ای برای حمایت از تولید داخلی ندارد.

- حجت الاسلام محمد صفری ملک میان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به مشکل کشاورزان شالیکار شمال کشور در خصوص واردات برنج اظهار کرد: افزایش مجوز واردات برنج یکی از اشتباهات دولت در سال گذشته بود که متاسفانه به حدود 2 میلیون تن رسیده و این به شدت مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت.

  وی با اشاره به جلسه حضوری با رهبر انقلاب و اینکه واردات بی رویه برنج، مستقیم به سمع رهبری رسید، افزود: جلسات متعددی در مجلس گذاشته شد و در یک جلسه علنی حتی وزیر در این خصوص مورد سوال قرار گرفت.

  نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به دیدار چند روز گذشته وزیر جهاد کشاورزی از استان های شمالی اشاره کرد و گفت: جنس دیدار وزیر جهاد مورد انتقاد شدید نمایندگان از جمله بنده قرار گرفت و به عنوان نماینده یکی از شهرستان های ورودی گیلان، هیچ اطلاعی به نماینده شهرستان داده نشد که آقای وزیر مورد عتاب و خطاب ما قرار گرفت.

  صفری با اشاره به اینکه هفته آینده جلسه مفصلی بنده با وزیر جهاد کشاورزی پیرامون موضوعات کشاورزی شهرستان به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 120 هزارتن برنج داخلی در انبارهای گیلان!

ذخیره 120 هزارتن برنج داخلی در انبارهای گیلان!