مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:522023-07-12سياسي

154 واحد مسکونی روستایی در میامی افتتاح خواهد شد


فرماندار میامی از افتتاح 154 واحد مسکن ملی در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: تلاش شده تا با این طرح، مشکل مسکن مددجویان نهادهای حمایتی و افراد نیازمند شهرستان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح چهارشنبه در سومین جلسه هیأت اندیشه ورز سیاسی میامی، ویژه بانوان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان در دستور کار همه مدیران قرار دارد، تاکید کرد: باید از ظرفیت هفته دولت در راستای ترویج اقدامات دولت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان میامی درخواست شده تا برای پاسخ به مشکلات مردم بیشتر وقت بگذارند، ابراز کرد: یکی از مهمترین دغدغه های سال جاری برای مدیران شهرستان برگزاری پرشور و سالم انتخابات است که هیئت های اندیشه ورز در زمینه تبیین اهمیت انتخابات نقش بسزایی دارند.

رشد اعتبارات میامی فرماندار میامی با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: و در حوزه های مختلف در شوراها و شهرها اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما این اقدامات تبیین شود تا مردم هم متوجه شوند.

آشوری با بیان اینکه در شهرستان میامی 154 واحد مسکونی ویژه نهضت ملی مسکن کمیته امداد افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: تلاش شده تا این واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 واحد مسکونی روستایی در میامی افتتاح خواهد شد

154 واحد مسکونی روستایی در میامی افتتاح خواهد شد