مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-18فرهنگي

الستی، زاهدیان و نورانی پور در همدان کارگاه برگزار می کنند


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی در استان ها، این بار در همدان با حضور سه استاد کارگاه آموزشی برگزار می کند.

- ایسنا/همدان مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی در استان ها، این بار در همدان با حضور سه استاد کارگاه آموزشی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، رویداد پژوهشی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در استان همدان با ارائه کارگاه های متنوع و جلسه پیچینگ برای علاقمندان به حوزه مستند برگزار خواهد شد.

امروز -سه شنبه 27 تیرماه- از ساعت 15-18 کارگاه طراحی ساخت و ارائه طرح با حضور مهرداد زاهدیان کارگردان برگزار می شود.

روز چهارشنبه 28 تیرماه از ساعت 10 تا 13 کارگاه تکنیک های گفت وگو و ارتباط با سوژه توسط بهروز نورانی پور کارگردان و از ساعت 15 تا 18 کارگاه مستندهای مشاهده ای و مشارکتی با حضور دکتر احمد الستی پژوهشگر، استاد دانشگاه و مترجم تشکیل خواهد شد.

پنجشنبه 29 تیرماه جلسه ارائه طرح های مستندسازان استان همدان(پیچینگ) با حضور سیدمجید رحیمی، مدیر تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و هومن مرادی کرمانی، مدیر مستند مرکز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الستی، زاهدیان و نورانی پور در همدان کارگاه برگزار می کنند

الستی، زاهدیان و نورانی پور در همدان کارگاه برگزار می کنند