مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-02حوادث

12 ساعت تلاش تیم های امداد و نجات برای نجات جان یک کوهنورد


رییس جمعیت هلال احمر لرستان از 12 ساعت تلاش بی وقفه تیم های امداد و نجات برای نجات جان یک کوهنورد در ارتفاعات «کهمان» خبر داد.

- خرم آباد - رییس جمعیت هلال احمر لرستان از 12 ساعت تلاش بی وقفه تیم های امداد و نجات برای نجات جان یک کوهنورد در ارتفاعات کهمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قدمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ظهر دیروز طی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر سقوط و گرفتاری فردی در ارتفاعات کهمان شهرستان سلسله به این مرکز گزارش داده شد.

وی گفت: در مرحله اول این عملیات بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر با تجهیزات تخصصی در حضور میدانی رییس شعبه توسط بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از چندین ساعت تلاش، شناسایی محل حادثه و مصدوم صورت نگرفت.

رییس جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: طی هماهنگی با جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یک فروند بالگرد برای شروع مرحله دوم عملیات به منطقه اعزام شد که توانست محل حادثه و مصدوم را شناسایی کند، اما باتوجه به تاریکی هوا و شرایط نامساعد جوی امکان دسترسی به مصدوم توسط بالگرد میسر نشد.

قدمی، تصریح کرد: در همین راستا در حضور رییس شعبه، تیم های زمینی جمعیت هلال احمر به همراه رییس اورژانس شهرستان، سپاه و بسیج پس از پیمودن مسیرهای صعب العبور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ساعت تلاش تیم های امداد و نجات برای نجات جان یک کوهنورد

12 ساعت تلاش تیم های امداد و نجات برای نجات جان یک کوهنورد