مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-22ورزشي

آغاز مسابقات ماهیگیری ورزشی در کرمانشاه


رییس کمیته ماهیگیری هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از آغاز مسابقات ماهیگیری ورزشی استان در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته ماهیگیری هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از آغاز مسابقات ماهیگیری ورزشی استان در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب خبرداد.

افشین مظفری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات ماهیگیری ورزشی استان، اظهارکرد: این مسابقات در رشته کپورگیری(کارپت) در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 20 شرکت کننده در قالب 10 تیم در این مسابقات حضور دارند، ادامه داد: این مسابقات انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است.

رییس کمیته ماهیگیری هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان مدت زمان برگزاری این مسابقات را طی سه روز اعلام کرد و گفت: اولین دوره مسابقات ماهگیری ورزشی استان از امروز(اول تیر) آغاز شده و تا سوم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم ها هر روز از ساعت هشت صبح تا 17 عصر مشغول ماهی گیری در دریاچه سد خواهند بود، اضافه کرد: ماهی هایی که در این مسابقات صید می شوند، ماهی کپور و آمور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات ماهیگیری ورزشی در کرمانشاه

آغاز مسابقات ماهیگیری ورزشی در کرمانشاه