مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-19سياسي

پیگیری تأمین زمین در همدان برای اجرای طرح جوانی جمعیت


استاندار همدان با بیان اینکه در شهر قهاوند 30 هکتار زمین برای اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است گفت: در شهرهای دیگر نیز پیگیر تأمین زمین مناسب برای واگذاری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه مادران شهدا نمونه شایسته مادران انسان ساز هستند اظهار کرد: دشمنان با توجه به نقش حیاتی مادران، خانواده و فرزندآوری را با القای فرهنگ منحط غربی، هدف قرار داده اند.

وی کاهش جمعیت را یک تهدید بزرگ دانست و با بیان اینکه باید در نقطه مقابل ایستاد گفت: یکی از موانع فرهنگی ازدواج، هزینه های تشریفاتی و غیرضروری است که جوانان را دچار مشکل و سختی می کند.

استاندار همدان افرود: فرهنگ عمومی در خصوص امر ازدواج باید اصلاح شود و با حذف تشریفات اضافه، شرایط ازدواج جوانان تسهیل گردد.

وی با بیان اینکه فرمانداران اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را مجدانه پیگیری کنند تاکید کرد: پیشگیری از طلاق یکی از مهم ترین اقدامات تشکل های مردمی شکل گرفته با عنوان صیانت از خانواده است که به تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.

قاسمی فرزاد در ادامه سخنانش تاکید کرد: پیش نویس طرح جمعیت و فرزندآوری استان تهیه شده و به دستگاه های مرتبط جهت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تأمین زمین در همدان برای اجرای طرح جوانی جمعیت

پیگیری تأمین زمین در همدان برای اجرای طرح جوانی جمعیت