مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-08اقتصادي

خریداری 51 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از خریداری 51 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون خبر داد.

- غلامرضا ملکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از ابتدای شروع فصل خرید گندم تضمینی کشاورزان تا کنون 51 هزار تن گندم به ارزش 377 میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری و تحویل سیلوها شده است.

وی تصریح کرد: کار خرید گندم خردادماه امسال از شهرستان ساوه آغاز و شهریورماه با خرید گندم شهرهای سردسیر از جمله شازند و خنداب به پایان می رسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه 30 مرکز کار خرید گندم کشاورزان را بر عهده دارند، بیان کرد:  تاکنون 212 میلیارد تومان از طلب گندمکاران پرداخت شده است.

ملکی پیش بینی میزان خرید را  200 هزار تن  اعلام کردو ادامه داد:  برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا گندمکاران بتوانند گندم تولیدی خود را بدون مشکل تحویل مراکز خرید دهند، فرایند خرید گندم هم اکنون بدون مشکلی در استان در حال انجام است و تمام تلاش ها بر این است که وجه گندمکاران نیز در اسرع وقت پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: استان علاوه بر گندم تولیدی، به منظور افزایش کیفیت آرد، بخشی از گندم مورد نیاز خود را از طریق واردات  از سایر استان ها تامین می کند تا با گندم های تولیدی مخلوط کند، که در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری 51 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی

خریداری 51 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی